tisdag 4 november 2008

Sivans ledighetsparty.

Nu när jag också fått den äran att vara med på bloggen, måste jag skriva mitt första inlägg.
I lördags hade mina gulliga tjejkompisar ordnat en festkväll för mig, innan vi reser iväg.
Allt hade varit så hemligt, så jag visste inte alls vad som skulle hända. Visste bara att jag skulle vara där kl. 15.30. Jag var lite bakis sen Uffekvällen innan, men lyckades komma i tid. Där stod redan massagestolen redo, och jag fick njuta av en halvtimmes japansk massage. Det var precis vad jag behövde. Efter det fick jag en hel kasse full med olika sorters öl, som skulle avnjutas under kvällen. Sedan blev det, som det brukar på våra fester. Vi åt och drack, pratade en massa,
åt lite till och drack. Vi hann faktiskt också med att spela lite spel, Wii-bowling,(som för övrigt jag vann överlägset) vi sjöng karaoke, (var jag inte lika bra på) och så hann vi med några rundor Sing-a-long. Allt som allt var det en jätterolig kväll, och jag önskar att jag kunde ta med mig alla
tjejer till Malaysia. Vi gjorde naturligtvis Landskrona senare på kvällen, men det var som vanligt ganska tamt.
/Sivan

Inga kommentarer: